Zala Termálvölgye értékei marketingkampány

Zala Termálvölgye értékei marketingkampány
Zala Termálvölgye értékei marketingkampány
Zala Termálvölgye értékei marketingkampány

A projekt a turisztikai szolgáltatók és rendezvények minőségi megjelenítésére irányul, mert a térségben működő összes ajánlat egységes, színvonalas kampányban integrálódik növelve a Zala Termálvölgye térség hírnevét.

A projekt megvalósítása során a térség PR és marketing eszközökkel gyarapodott: reklámcélú borutas kötények, öngyújtók, mágneses matrica, tépőtömb, mappa,

Rádiós reklámkampányok készítése: rádiós spot gyártása, 60 alkalmas vendégcsalogató megjelenés a Helikon rádióban.
Átfogó turisztikai kiadvány készült 5000 példányban, mely bemutatja a térség természeti, kulturális és hagyományőrző értékeit, a térségben működő minőségi szolgáltatókat.

A projekt alapadatai
Projekt címe: 
Zala Termálvölgye értékei marketingkampány
Pályázó neve: 
Zalai Borút Egyesület
Támogatás összege (Ft): 
2 156 800 Ft
Projekt összköltsége (Ft): 
2 696 000 Ft
Támogatási arány (%): 
80 %
Projektzárás dátuma: 
2013. december 2
Projekt jellege: 
Egyéb nem beruházás jellegű fejlesztés
Megvalósítás helyszíne(i): 
8790 Zalaszentgrót, Bocskai u. 1.